Palautusoikeus, kotimaan toimitukset
Minulle on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Pyrin toimittamaan kaikki tuotteet aina tiptop-kunnossa, mutta mikäli jostain syystä saat virheellisen tuotteen, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin korjaan tilanteen.
Mikäli tulit toisiin aatoksiin ja haluat palauttaa tuotteen, on sinulla 14 päivää aikaa tehdä palautus tuotteen vastaanottamisesta. ALE-tuotteilla ja kirjoilla Ei ole palautusoikeutta. Ilmoita meille palautuksesta sähköpostitse, niin saat paluuviestissä ohjeet palautukseen. Muistathan pitää tuotteet alkuperäisessä kunnossa, pakkauksineen ja hintalappuineen. Maksu tuotteesta palautetaan sille maksutavalle mitä käytit tilausta tehdessäsi.
Palautuksen hinta on 7,30 € ja se pidätetään palautettavasta summasta. Muistathan myös ettei noutamaton tilaus ole palautus. Mikäli tilaus palautuu meille noutamattomana, peruutamme tilauksen pidätämme palautettavasta summasta 20 € lähetys- ja käsittelykuluja.
Tuotteen vaihto, mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote (ilmoita palautuksesta ulla.lindfors@pussukka.fi) ja tee uusi tilaus verkkokaupassa. Tällä varmistat ettei tuote pääse loppumaan.
Kysymyksiä ja vastauksia palautuksiin liittyen
Voinko palauttaa ALE-tuotteen tai kirjan?
Alennustuotteilla ja kirjoilla ei ole palautusoikeutta.
Maksaako tuotteen palauttaminen?
Mikäli et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin ja haluat tehdä palautuksen, perimme tuosta palautuksesta pienen summan, 6,50€.
Miten palautus hoidetaan?
Lähetä meille sähköpostia: ulla.lindfors@pussukka.fi ja saat ohjeet palautukseen paluuviestissä. Meillä palautukset hoitaa POSTI.
Kuinka kauan palautuksen käsittely kestää?
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, hyvitys maksetaan sille maksutavalle jota käytit tilausta tehdessäsi. Maksu palautetaan 14 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
Mitä teen jos palautus katoaa matkalla?
Kun teet asiakaspalautuksen, muista aina ottaa talteen tuo Postin Helposti-koodi, kuitti palautuksesta. Näillä pääsemme etsimään kadonnutta pakettia ja kuljetusliike ottaa vastuun katoamisesta. Muistathan, että ilman kuittia/koodia kadonnut lähetys on asiakkaan vastuulla
International returns
1. Returnable products
You can return any item for a refund. If you would like a different size or colour, please return your unwanted item and place a new order through our website. This will allow you to get your new item quickly and avoid the risk of it selling out. All items must be returned in original condition, including possible manufacturer packaging, tags, and any accessories. Shoes should be tried on indoors and underwear over another piece of garment. Please ensure returns are carefully packaged
2. Include information in parcel and notify us
Please include a note in the package with your contact information and other details about your return, for example print your receipt and mark the returned products by circling the product number.
Always inform us about your return by sending us email to ulla.lindfors@pussukka.fi . You must include information about the products you returned and the tracking code for the return.
Failure in this might result in your parcel being rejected at Finnish customs and being sent back to you.
3.Send your return parcel